Welcome to DUNIAKU CERITAKU Official Blog. You can +Follow or go back +Dashboard
DUNIAKU.. CERITAKU..: Rahsia hati

Rahsia hati


Aku ingin tetap tertawa walaupun sebenarnya hatiku menangis.
Aku ingin tetap tersenyum walaupun sebenarnya aku kecewa.
Aku ingin tetap kuat walaupun sebenarnya aku sudah lemah.
Aku ingin tetap semangat walaupun aku sebenarnya sudah putus asa.
Aku inginkan ketabahan walaupun sebenarnya aku sudah tidak mampu.
Yang paling penting aku ingin tetap sabar dan memandang segalanya baik saja walaupun sebenarnya hatiku sedang terluka.

Andai kubisa pergi jauh,
Akan kupergi sejauh yang mampu kupergi.
Andai kubisa menghapusnya,
Akan kuhapus hingga tiada jejak.

Kujalani hidup seadanya.
Ibarat sebuah cerita.
Meninggalkan kisah lama.
Membuka kisah baru.
Kenangan hanya tinggal sejarah dan takkan mungkin berulang.

Rahsia di hati tak siapa bisa meneka.
Hanya ALLAH yang tahu.

~FSY~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...